Edward Henry Weston

Edward Henry Weston (24. března 1886 – 01.1.1958 ) byl 20. století americký fotograf . On byl nazýván ” jeden z nejvíce inovativních a nejvlivnějších amerických fotografů … ” a ” jeden z mistrů fotografie 20. století “. V průběhu jeho 40 roků kariéry Weston fotografoval stále rozsáhlou sadu předmětů , včetně krajin , zátiší , akty , portréty , žánrové scény a dokonce i náladový parodií . To je říkal, že on vyvinul ” ryze americkou , a speciálně kalifornský , přístup k moderní fotografie ” , protože jeho zaměření na lidi a místa na americkém západě . V roce 1937 Weston bylprvním fotografem přijmout Guggenheim Fellowship , a během příštích dvou let on produkoval téměř 1400 negativů pomocí jeho 8 × 10 kameru . Některé z jeho nejslavnějších fotografií byly pořízeny ze stromů a skal na Point Lobos , v Kalifornii , nedaleko místa, kde žil po mnoho let . Read more.
Weston se narodil v Chicagu a přestěhoval se do Kalifornie , když mu bylo 21 let . Věděl, že chtěl býtfotograf od útlého věku , a zpočátku jeho práce bylo typické pro měkké zaostření piktorialismu , který byl populární v té době . Během několika let , nicméně , opustil tento styl , a pokračoval být jeden z nejvýznamnějších mistrů vysoce detailní fotografie. Read more.
V roce 1947 on byl diagnostikován s Parkinsonovou nemocí a přestal fotografovat brzy poté . Strávil zbývající deset let svého života dohlížel na tisk více než 1000 z jeho nejslavnějších obrazů .
Weston se narodil v Highland Park , Illinois , druhé dítě a jediný syn Edward Weston Burbank , porodník , a Alice Jeanette Brett , Shakespearova herečka . Jeho matka zemřela, když mu bylo pět , a on byl zvýšen hlavně jeho sestrou Marií , koho on volal “může” nebo ” Mazie ” . Jí bylo devět let starší než on , a oni vyvinuli velmi úzké pouto, které bylo jedním z mála stabilních vztahů v Westona života .
Jeho otec se znovu oženil , když mu bylo devět , ale ani Weston ani jeho sestra dostala spolu s jejich novou nevlastní matkou a nevlastním bratrem . Po Květen byl ženatý a zanechal svůj domov v roce 1897 , Weston otec věnoval většinu svého času na jeho novou manželkou a synem . Weston byl ponechán na vlastní většinu času ; přestal chodit do školy a stáhl do svého pokoje ve svém velkém domě . Read more.
Jako dárek pro své 16. narozeniny Weston otec mu dal svůj první fotoaparát , Kodak terč # 2, který byljednoduchý box fotoaparát . Vzal ji na dovolenou na Středozápadě , a v době, kdy se vrátil domů jeho zájem o fotografování bylo dost , aby ho vedl ke koupi ojetého 5 × 7 palců kameru . Začal fotografovat v Chicago parků a farmy vlastněné jeho teta , a vyvinul jeho vlastní film a tisk . Později on by si uvědomit, že i v tomto raném věku, jeho práce ukázala silnou uměleckou hodnotu . On řekl: ” Mám pocit, že můj nejstarší dílo 1903 – i když nezralý – souvisí úžeji , a to jak s technikou a složení , k mé poslední práci , než jsou některé z mých fotografií z roku 1913 – 1920 ,období, ve kterém jsem se snažil jako umělecké . ”
V roce 1904 v květnu a její rodina se přestěhovala do Kalifornie , takže Weston dále izolován v Chicagu . On si vydělal na živobytí tím, že práci v místním obchodním domě , ale on pokračoval tráví většinu svého volného času focení , během dvou let se cítil dost jeho fotografií si jistý, že podal svou práci časopisu Camera a temné komory , a v dubnovém vydání , 1906 , které zveřejnil celostránkový reprodukci jeho obrazu jara , Chicago . Toto je první známý zveřejnění některé z jeho fotografií .
Před 1921 Weston používal ortochromatické listů filmu , ale po panchromatický film se stal široce dostupné v roce 1921 přešel k ní výhradně . Zápisy , které on dělal o svých expozic, naznačují, že film, který on používá bude hodnocen přibližně ekvivalentní 16 na dnešní ISO měřítku .  To si vyžádalo velmi dlouhé expozice při používání jeho kameru , od 1 do 3 sekundy venkovních terén s expozicemi vůči tak dlouho, jak 4 ½ hodiny pro zátiší takové jeho papriky nebo granáty . Read more.
8 × 10 on přednostní byl velký a těžký a vzhledem k jeho hmotnosti a náklady filmu nikdy provedeno více než dvanáct držáky listů fólie s ním . Na konci každého dne , musel jít do temné komory , vyložit držáky filmů a nahrát je s novým filmem . Toto bylo obzvláště náročné , když byl na cestách , protože musel najít zatemněné místnosti nebo někde jinde nastavit provizorní temné komoře vyrobené z těžkého plátna .
Navzdory tomu, že objemný velikosti pohledu kamery , Weston se chlubil , že by ” nastavit stativ , upevněte fotoaparát bezpečně na to , připojit objektiv na fotoaparát , otevřete závěrku , studovat obraz na zem sklo , soustředit se , zavřít závěrku , vložte držák desky , kohout závěrky , nastavte ji na příslušnou clonou a rychlostí , odstranit snímek z držáku desky , aby se expozice , nahradit snímek , a vyjměte držák desky dvě minuty a dvacet vteřin. ”
Je vytištěn na několik druhů papíru . Zpočátku se používá standardní želatina papír stříbro pro jeho portrétů a jiných časných fotografií , ale v Mexiku, se naučil , jak používat platiny a palladia papír , který byl importován z Anglie . Read more.
Po svém návratu do Kalifornie , on opustil platiny a palladia tisku vzhledem k nedostatku a ceně papíru . Nakonec se mu podařilo dostat většinu stejných kvalit raději s pravidelnými chlor – bromidu papíry .
Weston vždy kontaktní otisky , což znamená, žetisk byl přesněstejnou velikost jakonegativní . To bylo důležité pro platinové tisku , že přednostní , protože v té době platinové doklady požadované ultra- fialové světlo pro aktivaci .
Když chtěl tisk , který byl větší než původní negativní velikosti , on používal zvětšovacího k vytvořenívětší inter – pozitivní , pak se obraťte vytisknout ji na nové negativní . Nová větší negativní byl pak použit , aby tisk této velikosti .

Napsat komentář